framme i bogota

Nu ar jag hemma hos min nya vardfamilj i bogota. Jag kom hit for ca 3 timmar sen. Forst var jag jatte nervos, men nar jag kom hem slappte det ganska mycket. Det kanns jattekul att antligen vara framme! De ar verkligen trevliga och tar hand om mig. Fore jag kom till vardfamiljen var jag pa ett lager med alla andra AFS manniskorna som ska vara har som utbytesstudenter. Det var manga fran tyskland, schweiz och italien. Vi larde oss lite mer om Colombia och hur vi ska kunna vara sa sakra som mojligt har, typ hur man gor om man blir ranad och sadant. Vi var ocksa uppe i bergen och det var verkligen sa vackert!! Maten har tycker jag ocksa om. Och manniskorna ar sociala och gillar att hjalpa till. Jag kanner att jag redan trivs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0